سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ثانیه های بهشتی

یا االله..

سلامی به طراوت بهار..

اینکه مدتی نبودم به خاطر این بود که سه دوره هست که خدا منو لایق خدمت به مناطق محروم نمیدونه و توفیق خدمت به بچه های پاک کرمان رو نداشتم..ولی این بنده حقیر رو دعا کنید تا در دوره بعدی بتونم شرکت کنم...واقعا دلم داره پر میزنه براشون..

تازگیا یکی از بستگان نزدیکم از اردوی جهادی عید اومده بود..وضع محرومیتشون دیوانه کننده هست.. نمیدونم یه سوال دارم اگه کسی جوابشو میدونه لطفا به منم بگه:

منی که عددی نیستم تو این جامعه اخبارها و تصاویر و چیزهایی از محرومیت جاهایی مثل جنوب کرمان دیدم و شنیدم ...

آیا مسئولانی که در مجلس و دولت و.. هستند و یا در استانداری جنوب کرمان ندیدن و نشنیدن؟؟؟؟؟ و یا اگه شنیدن خواب تشریف دارن؟؟؟؟

خانواده هایی که جز کپری بی در و پیکر در سرما و گرما سرپناهی ندارند،  و هزینه ساخت اتاقکی 12متری را ندارند حتی..

روستاهایی که نزدیک ترین خانه بهداشت ساعت ها ازشان فاصله است حال تصور کنید مورد اورژانسی چه بر سرش می آید؟ یا تصور کنید در این روستا که کسی ماشین ندارد ب خاطر وضعیت مالی چه بر سر کودکی که نصفه شب تشنج میکند و.. می آید؟

حرف دل بسیار است..انشاالله در اولین فرصت عکس هایی از آخرین اردویی ک من نبودم را برایتان میگذارم..یا زهرا(س)


[ یکشنبه 93/1/24 ] [ 8:5 عصر ] [ خادم ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

دلهره هایت را به خدا بسپار.. شاید خدا حرفی برای گفتن داشته باشد.. دلهره هایم را سپردم.. و این بود حرف خدایم با من.. لَکِنِ الرَّسُولُ وَالَّذِینَ آمَنُواْ مَعَهُ جَاهَدُواْ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنفُسِهِمْ وَأُوْلَئِکَ لَهُمُ الْخَیْرَاتُ وَأُوْلَئِکَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ ..سوره توبه آیه88 ............................................. ای که مرا خوانده ای ، راه نشانم بده..
آرشیو مطالب